Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на дебитомер АР 156 2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от akirilov Покажи съобщение
    Самодиагностирам се доколкото мога тя жтд-то без дебитомер върви повече но прави турбо лаг и харчи повече.
    това въобще не е вярно сложи си читав дебитомер да видиш как върви колата тогава
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      това въобще не е вярно сложи си читав дебитомер да видиш как върви колата тогава
      Ако махне и маркучето за клапана на турбото още повече ще му върви. Па и датчика за налягане на горивото може да прекъсне.
      Изобщо тук се дават такива безобразни идеи, че трябва да се изтриват веднага
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Ако махне и маркучето за клапана на турбото още повече ще му върви. Па и датчика за налягане на горивото може да прекъсне.
        Изобщо тук се дават такива безобразни идеи, че трябва да се изтриват веднага
        абе момче замълчи малко бе, казвам да пробва с извадена букса на дебитомер не на турбо
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #19
          може буксата да е развалена. тряя да смени дебитомер с букса.
          JTD 105+

          Comment


          • #20
            Търся дебитомер за проба
            Alfa Romeo 2.4 jtd 136к.с. 2000г.
            Стъпва по паважа с 15 цола джанти, като манекенка с 15 сантиметрови токове.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              абе момче замълчи малко бе, казвам да пробва с извадена букса на дебитомер не на турбо
              От кога го чакаме.Ама неще бе.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от akirilov Покажи съобщение
                Търся дебитомер за проба
                до колкото съм бил по сервизи, там имат такива за проба.
                JTD 105+

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Ако махне и маркучето за клапана на турбото още повече ще му върви. Па и датчика за налягане на горивото може да прекъсне.
                  Изобщо тук се дават такива безобразни идеи, че трябва да се изтриват веднага
                  Подкрепям с две ръце казаното от Живко, махни буксата и ще усетиш има ли разлика или не. На времето като правих диагностика на моят дебитомер си беше на 3-та предавка от 1500 оборота до високи обороти и гледахме компа, какви стойности дава.
                  Като сложиш новия бях забравил да сложа буксата. Карах така без букса два дена и имаше разлика с предишния ми дебитомер.
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                    Подкрепям с две ръце казаното от Живко, махни буксата и ще усетиш има ли разлика или не. На времето като правих диагностика на моят дебитомер си беше на 3-та предавка от 1500 оборота до високи обороти и гледахме компа, какви стойности дава.
                    Като сложиш новия бях забравил да сложа буксата. Карах така без букса два дена и имаше разлика с предишния ми дебитомер.
                    Еми на аз глупости говоря според нощния ездач
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #25
                      Ей пак криворазбран. Ти си му казал в пост 16 да сложи истински дебитомер и аз те подкрепям изцяло.
                      Противник съм на махането на дебитомер, защото колата работи в авариен режим. И затова съм казал в пост 17 да вземат да махнат всичко. Па да станат кола от Бедрог.
                      И отдавна написах да си премери напреженията на клемата на дебитомера, ама не видях отговор
                      Та питат, питат и като им кажеш - пак питат без да правят
                      Last edited by NightRider; d.m.y г., 15:46.
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        Или намери един читав за проба или разкачи буксата, и виж има ли разлика, ако има отиваш и купуваш само БОШ!!!
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment


                        • #27
                          Добре, явно това с разкачането на буксата показва дали е заминал дебитомера. Бихте ли ми обяснили как точно става ясно дали е заминал след като колата минава в авариен режим както казва нощния. Питам, защото наистина не знам (да не прозвучи като заяждане).
                          156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
                            Добре, явно това с разкачането на буксата показва дали е заминал дебитомера. Бихте ли ми обяснили как точно става ясно дали е заминал след като колата минава в авариен режим както казва нощния. Питам, защото наистина не знам (да не прозвучи като заяждане).
                            Когато се махне буксата колата почва в усреднен режим на работа и ако тоя усреднен режим е в това колата да върви повече значи дебитомера е умрял щото не може да докара дори средно ниво, туй е най просто обяснено!
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              Когато се махне буксата колата почва в усреднен режим на работа и ако тоя усреднен режим е в това колата да върви повече значи дебитомера е умрял щото не може да докара дори средно ниво, туй е най просто обяснено!
                              Благодаря, Жика!
                              156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                              Comment


                              • #30
                                ся друг е въпроса че с качествено почистване ще живне за още няколко години живот
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X